Disco dans blir det i början på maj. Oj vad bra!

Nu kanske ni börjar förstå att jag är sjuk. Jag har bara läst om sånt här beteende en gång, och det var i en artikel om hur unga tjejer bloggar sig till döds. "Jag skriver minst tre gånger om dagen" sa en tjej. HAHA... freak tänkte jag, men här sitter man nu, för andra gången på en dag och vad har jag för ursäkt? Jag har jävligt långtråkigt, och försöker bli frisk vilket resulterar i väldigt få anstränganden under dagen. Så vad passar då bra? Jo, data. Och tro mig, det finns bara SÅ många roliga sidor att kolla och bara så många You-tube videor att gå igenom under en dag så därför återvänder jag hit.

En trevlig nyhet som jag märkte under mitt väldiga surfande under dagen va att finlands stora stolthet (nej, jag pratar varken om Lordi eller HIM) Disco Ensemble släpper nytt i början på maj. Såg dom för ca två år sedan på sticky fingers och låt oss säga att trots att dom var förband så var det dom man hade i tankarna när man lämnade lokalen. Tokigt bra är dom så lyssna på dom. DISCO ENSEMBLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0