En bloggares verktyg!

Vad behöver en bloggare för att lyckas med sitt livsverk?
1. En data med internetuppkoppling
2. Skrivförmågan
3. Ett blogg-account
sen finns det ju en bra sak till som gör själva bloggen väldigt mycket mer livfull

Vad?
En kamera! Och jag har insett att fan. Traska runt med ipod, mobil och en kamera är minst en sak för mycket. Efter att övervägt att köpa iphone senaste året, så kom igår slutet på detta. Jag bestämde mig, "nä, jag gillar min ipod, och varför köpa en iphone som har mindre utrymme än min ipod?" så idag bar det av till staden och några timmar senare återvände jag med "DET SENAST!". En LG Viewty telefon med touchscreen, riktigt bra 5.0 pixel kamera och massa godsaker. Så nu kommer jag att kunna bära en ipod, och min papparazzi-telefon överallt utan att det blir krångligt, och ni kommer få väldigt mycket mer visuella bloggningar! It's great!  

Kommentarer
Postat av: sis'

i knew it! du kunde inte hålla dej.

2008-04-28 @ 00:03:28
URL: http://tidslakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0