Fraz goes mainstream-blogging!

Shiet! Idag sker mycket saker på bloggen. Idag kommer jag göra, vad jag aldrig trodde jag skulle göra. Men efter vad jag sett idag så är det helt klart ett måste! Ok.. gick till jobbet som vanligt bla bla bla. Sen som vanligt så hade vi ju rast vid nio och det va då jag såg det. Det va då som det senaste inom mode flashade framför mina ögon och jag bara tänkte, "Why now? Varför inte typ fem-sex år sedan??". Det jag såg va det här! ( och bra Örjan, på tiden att du fick Dissa lite ;) )

 
"Stringjeans!!!"

Jag vet vad ni tänker, men på högstadiet va det faktiskt hett att se tjejer som "råkade" ha byxorna lite lågt. "Va! Kom igen, va e det för fel på det?". Känner intel ikadant idag, och det va då jag bara kände, "Whatta f#&k". Vem designar sådana byxor. Helt tokigt haha.
Annat underhållande som Metro bjöd på idag var bland annat en underlig sida med olika djurbilder. Den absolut bästa va helt klart katten "Hannibal"! Dåligt fräck. Ser ut som han skulle kunna smitta ner en hel by på mindre än typ 1 timma. Men fortfarande, helt tokigt fräck! Grr!!


"I will cut your head open and feed you with your brains, mohaha!"

Nä dags att se på desperata husfruar! Så nu är tiden ute. SÅ då kan ni få se denna underbara bild som jag får uppleva varje dag när jobbet slutar!


"Woha, dags att stämpla ut!" (Inte långt kvar tills du oxå måste börja, sis!)

Kommentarer
Postat av: sis'

stfu.

2008-05-02 @ 23:48:33
URL: http://tidslakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0