Jobb och lerigt värre!

Vakna i morse till en hemsk syn. SNÖ! Igen. Ahh... trodde jag skulle bli tokig. Kan det aldrig ta slut tänkte jag när jag vandrade till bilen i min sandalaktiga jobbarskor som sakta men säkert fylldes med slask. Och trots den tidiga uppgången och pigga tillstånd jag va i så blev jag nästan sen till jobbet för man var ju tvungen att borsta av typ 5cm snö från hela bilen! Va inte gjord för detta klimat.
Väl på jobbet gick dagen rätt snabb, och tro det eller ej men när jag kom ut vid halv fyra så va backen torr och snöfri och solen sken för fullt. Jag tänkte diskret för mig själv "There is a god!". 
När jag kommit hem så beslöt jag och sebbe oss för att gym är för pussies, så vi drog ner till blivande bmxbaneområdet i lerum och drog fram ett par ramp hopp. Hade riktigt kul faktiskt och lyckades dra min först x-up om och om igen utan att göra en one-foot. Hell yeah. Har inte gjort det någonsin haha. Sen avsluta jag dagen med att till och med prova min "off-axiz/barrel-roll/flatspin-flip" med mindre lyckat resultat x2. Krasch båda gångerna men en dag, en dag ska den sitta! Måste bara klura ut rotationen. Som dom säger på "Stunt Junkies" på Discovery: "One part scientist, one part daredevil". Tyvärr har jag nog bara lyckats bli del 2, så jag får jobba på min "Scientist" förmåga lite.
Dags för 100 höjdare snart så hög tid att hämta red bull och annanas! Tokig kombo men blir nog bra!
Spank you and good night!

Kommentarer
Postat av: sis

jag e ju lite utav en scientist sa vi kanske kan gora ett utbyte dar? ;) tror att det skulle vara for min framtida bmxkarriar!

nope, inget extraordinart inplanerat dom sista dagarna.. det finns det tyvarr inga pengar till efter att jag spenderade alla pa att kasta mej ut fran ett plan. det e nog dom dyraste minuterna i mitt liv. men det va det vart!

2008-04-09 @ 00:15:24
URL: http://tidslakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0