wow! Äntligen sätter växthuseffekten in!

Idag var det jobb igen efter en liten helg. Och god damn vad varmt det va idag. Äntligen har dte varma vädret anlänt, men om man känner sverige rätt så gäller det att njuta för inte varar sommaren länge i detta land. Efter jobbet bar det hemmåt för att slappa. Dåligt skönt att komma hem. Fast det är ju en kort vecka på grund av 1 maj, så det här blir nog en av de där bättre veckorna.


                        
Värme!! På tiden.       Värme kan även vara krävande!

Sen åt jag lite käk och drog och körde sprinter med D-man och Lillen. Allt gick väl förutom att mina vevar på cykeln bara krånglar. Dags att göra något åt det, vet bara inte hur jag ska bära mig åt för att få det jag vill ha hehe. Nu har jag faktiskt inte så mycket mer utan får bli roligare imorgon. Kan ju inte vara komisk varje dag. Det är ju trots allt en inblick i mitt liv.

                       
  "Little guy"?                     The D-man (Nej han är inte med i "D-War" filmen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0